پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۳-۲۲
8380
اطلاعات تماس
آقای ظریفیان
051-33688054
09152292052
مشهد- مصلی 7/1- بازار مولوی

پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد

پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد
پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد
پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد
پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد
پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد
پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد
پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد
پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۳-۲۲
8380

پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد

پخش لوازم آرایشی در مشهد

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی نازی رخ یکی از مراکز بزرگ پخش لوازم آرایشی به صورت عمده و کلی به سراسر ایران است و از باتجربه‌ترین مجموعه‌های پخش لوازم آرایشی ، بهداشتی در کل ایران به حساب می‌آید ، شما می‌توانید به راحتی تمامی محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه معتبر تهیه نمایید.

نمایندگی رسمی محصولات آرایشی و بهداشتی

مجموعه آرایشی نازی رخ ارائه دهنده انواع ابزار، لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح کشور می‌باشد که محصولات سالنی نظیر رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره، شامپو سالنی، فویل مش، کلاه مش، پیشبند، شانه اصلاح، قیچی اصلاح، گیره تقسیم مو، مواد فر کننده، مواد کراتین مو، مواد احیا مو، مواد پلکس تراپی، انواع تیپ ناخن، لاک ناخن، کرم پودر، هایلایتر، پودر فیکس آرایشی، انواع تافت و ... را در سبد کالایی خود دارد و به صورت آنلاین و غیرحضوری به مشتریان خود خدمات رسانی می‌کند.

لوازم آرایشی به قیمت عمده در مشهد

برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین لوازم و محصولات سالنی با قیمت عمده و مقرون به صرفه می‌توانید به وب سایت فروشگاه نازی رخ مراجعه نمایید و محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده و با قیمتی مناسب‌تر از دیجیکالا و ترب و باسلام تهیه کنید. شما می‌توانید با تکمیل فرم خرید عمده این فروشگاه محصولات مورد نظر خود از برندهای مختلف را به صورت عمده فروشی لوازم آرایشی خریداری کنید و در کم‌ترین زمان ممکن درب منزل و محل کار خود تحویل بگیرید.

نمایندگی برند دنی وان، آدونیس، آلپینا، کاکتوس، کلینوس و ...

فروشگاه نازی رخ نمایندگی مستقیم فروش محصولات دنی وان ، آدونیس پرفکت ، آلپینا ، نوپو ، کاکتوس ، کلینوس ، ورتالاین ، نیونایس ، پوپو ، تاشکو بوده و شما می‌توانید برای تهیه محصولات این برندها به سایت نازی رخ مراجعه و به صورت غیرحضوری خرید خود را انجام دهید.

مشهد ارسال ۲ ساعته و پست پیشتاز و تیپاکس ارسال به کل کشور

سیستم ارسال و پردازش مجموعه نازی رخ متناسب با مقصد مرسوله و همچنین ابعاد آن روش ارسال آن را به مشتریان این مجموعه پیشنهاد می‌دهند ، به این صورت که در صورت فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی به مشتریان مرسوله با هماهنگی مشتری از طریق باربری‌های خصوصی و یا تیباکس ارسال و در صورت خرید مرسولات به صورت تکی از طریق پست پیشتاز برای مشتریان ارسال می‌شود.

آماده همکاری با فروشگاه داران و سالن داران محترم در سراسر کشور

فروشگاه نازی رخ سایت عمده فروشی لوازم آرایشی در سراسر بستر اینترنت است و کاملاً آمادگی همکاری با تمامی مجموعه‌های آرایشی نظیر سالن‌های زیبایی ، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه ، فروشگاه‌های فروش عمده لوازم آرایشی و دیگر مجموعه‌های فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر کشور را دارد.

پخش عمده رنگ مو دنی وان ، فروش عمده دکلره دنی وان ، پخش عمده رنگ مو آدونیس پرفکت ، فروش عمده لوازم و تجهیزات سالنی مانند ترولی ، پایه سشوار ، دستگاه بخور دولول و ... همگی از جمله محصولاتی هستند که در سبد کالایی فروشگاه آرایشی بهداشتی نازی رخ وجود دارد و در اختیار مشتریان این مجموعه قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی :

پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد آدرس پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد شماره تماس پخش لوازم آرایشی نازی رخ در مشهد
پیامک      تماس     09152292052
تماس     051-33688054
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی